facebook twitter instagram issuu google+ youtube ustv

Dr Krystian Dudek

Właściciel Instytutu Konsultingowo Doradczego PUBLICO. Doktor nauk humanistycznych w zakresie komunikacji społecznej i PR. Ukończył studia dziennikarskie oraz z zakresu psychologii zarządzania. Dyplomowany trener biznesu (KSB MBA Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz ST Brainstorm).

Trener, doradca, wykładowca akademicki, konsultant, komentator i praktyk w dziedzinie Public Relations, promocji i reklamy.

Specjalista w zakresie Public Relations: relacji medialnych, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, marketingu politycznego, PR kryzysowego, kreowania wizerunku osób publicznych, mowy ciała i custom publishing.

Komentarze eksperckie m.in. dla TVP1, TVN, TVP Info, TV Silesia, Gazety Wyborczej, Dziennika Zachodniego, TVS, Bankier.pl, PRoto.pl, Home&Market.

Laureat Wyróżnienia Specjalnego LEW PR 2013 oraz nagrody branżowej PRoton 2014 w kategorii Nagroda Publiczności, przyznawanej profesjonalistom w dziedzinie komunikacji, którzy odznaczają się nieprzeciętnym myśleniem, innowacyjnością i talentem; wyznaczających standardy w branży PR i przyczyniających się do sukcesu firm, w których pracują.

Członek Rady Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Przewodniczący Zarządu PSPR oddział Śląsk, Członek krajowej Rady Etyki Public Relations, Członek Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych.

Prowadził i konsultował kilkadziesiąt kampanii wyborczych w wyborach samorządowych, parlamentarnych i europejskich.

Autor ogólnopolskiego projektu popularyzującego wiedzę z zakresu Public Relations – PRawdziwy PR. W latach 2006-2014 dyrektor ds. relacji medialnych i dyrektor komunikacji i strategii medialnych Grupy PRC. Były współpracownik mediów śląskich. Redaktor naczelny i wydawca pism i magazynów nagradzanych w ogólnopolskich konkursach branżowych. Autor treści stron internetowych (m.in. www.smiths.pl) oraz scenariuszy spotów radiowych i telewizyjnych.

Odbył cztery staże w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz Kancelarii Prezydenta RP, koncentrując się na analizie roli rzecznika prasowego w kreowaniu wizerunku rządu.

Autor programu studiów podyplomowych z zakresu marketingu politycznego dla Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu; współautor programu z zakresu komunikacji i PR dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz organizacji wydarzeń specjalnych dla Górnośląskiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości.

Wybrane projekty PR i szkoleniowe zrealizowane dla marek: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach (funkcja rzecznika prasowego), Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach (funkcja rzecznika prasowego), KGHM, Fiat Polska, LUX MED, Dębowe Tarasy, Okam Trzy Stawy, Stowarzyszenie Sędziów Polskich Iustitia, Grupa Górażdże, Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Opolski Urząd Wojewódzki, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Centrum Zarządzania Kryzysowego Wojewody Mazowieckiego, Międzynarodowe Targi w Krakowie, PTK Holding S.A., Mazowiecki Inspektorat Weterynarii, Park Naukowo-Technologiczny w Łodzi, jednostki samorządu terytorialnego, szkoły trenerów biznesu. Prowadzi także indywidualne konsultacje dla menadżerów wyższego szczebla oraz osób publicznych, posłów, senatorów, artystów.

Ma na koncie kilka tysięcy godzin szkoleniowych i dydaktycznych. Prowadził wykłady na kilkudziesięciu uczelniach w Polsce.


 

Na skróty

Biuletyn Informacji Publicznej
Copyright © 2001-2024
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Wszelkie prawa zastrzeżone.